Ayva göbeğime veda ettim!



90 günlük 60 cm bel hedefinin bitmesine cok az zaman kala dayanamadım ve aynaya baktım (göbişe:)) Veeee Ayva göbeğim ile bu gün vedalaştık:D 

Hiç zor olmadı arkasından el sallamam gidişine o kadar sevindim ki !!!

Bu kilomdan daha zayıf olduğun günlerde bile göbeğim vardı ne işse hatta annem kızım senin bebekken bile göbeğin vardı der...

 Ama iyiki de benim göbeğim var zayıflasamda gitmeyecek diye çabalamayı bırakmamışım bu gün ilk kas belirtilerini gördüm.

Bu direnişimde  İnatçı Kilo Programımın payı çok büyük! 90. Günde 60 cm bel dosyasını yayınlayacağım;)

Ve şimdi...

 1 numara gibi aşırı kaslı olmak ya da 2 numara aşırı incelmek istemıyorum ama göbek giderken kaslar gelsin diyorum ve en gerçekçi hedefim 3 numarayı huzurlarınıza sunuyorum:D

Babannemin seccadesi gibi resmen matımdan ayrılmayacağım bugünden sonra !

Rocky Rocky olalı böyle motivasyon görmedi!!!

Etiketler: , , ,