İnatçı kilo programım



8 günde , direnen o meşhur 2 kilo gitti( hatta 2.4 kg )! 

Haydi arkasından el sallayalım .sabah tartı 53.1i gösterdi bu da demek oluyor ki ilk kilo vermeye başladığımda (61 kg kesin küsüratı da var 😜 ) belirlediğim hedef kiloma ulaştım. 

Kiloları verip yazın biraz sapıtıp çok almayınca e bir de 55 lerde kitlenip kalınca bir rehavet geldi ve 2 kilo gitmiyor diye diye bel hedefine odaklandım kaldım. Çok sag olun sizlerden çok guzel kür ve detoks önerileri geldi . 

Listeli diyet yapamadığım için bir çok kitap inceledim , blog gezdim derken 24. gün'den itibaren bir programa başladım .Arada ufak tefek kaçamaklara rağmen program bende güzel çalıştı hoop 53.7 kg 😉

Programın detayları aşağıda;






en son dün de lahana çorbası ile iyice arındım ve hop 53.1 .







aslında çok basit bir program :

BOL SAF PROTEİN VE YEŞİLLİK AL -  GÜNDE YARIM DEMET MAYDANOZ YE - YEŞİL ÇAYI 4-5 FİNCAN İÇ -YÜRÜYÜŞÜ 1 SAATE ÇIKAR ve HERTÜRLÜ ŞEKER VE KARBONHİDRATTAN UZAK DUR !

İkinci hafta programa öğleden önce iki porsiyon meyve ekleyip çorba günüyle bitir!

Üçüncü hafta , ikinci haftaya iki porsiyon karbonhidrat ekle ve çorba günüyle bitir.

Bu 3 hafta ike giden kilom sabit kaldı geri gelmedi. Süre ile oynayıp ciddi sonuçlar alabilirmişim keşke programı Nisan ayında oluştursaydım!!

Program dediğim:Hepimizin bildiği herkesin söylediği şeyler aslında ama inanmak ve istikrardı bu sefer benim en büyük desteğim !

Etiketler: , , , , ,