Kurubörülce ile unsuz,beyaz şekersiz kek hamuru







Kurubaklagilleri çok seviyorum !Hem çok lezzetliler hem de tüm yeniliklere açıklar:)

Bu tarif canım kek istediğinde kurtarıcım!Önceleri brownie olarak hazırladığım tarifi bu gun bir tık öteye geçirdim ve cupcake formuna soktum !


 


Tarif çok basit;



2 su bardağı haşlanmış kurubörülce 
2 adet olgun muz 
3-4 yemek kaşığı yerfıstığıezmesi
 3 yemek kaşığı hindistancevizi yağı 
3 yemek kaşığı kakao 
kabartmatozu vanilya 
ve 1 adet yumurta ile blenderda karıştırıyoruz.

Muzlar olgun değilse tat vermesi açısından biraz esmer şeker ya da bal ,kıvam koyu olursa da süt ekleyebilirsiniz.




Karışım hazır olduğunda bu şekilde gözüküyor.



Brownie için:

Tüm karışımı küçük bir kaba alıp 180 derece fırında 25-30 dk üstü sertleşene kadar pişiriyorsunuz.




Sonrası süper bir browniniz oluyor.Ben kalanını buzdolabına koyup canım ıstedıkçe çıkartıyorum.




Cupcake için;

Karışımı cupcake kabına paylaştırıyoruz .Bu tariften 12 adet cupcake çıkıyor.



Ve işte sonuç!!





Haydi bir de yaramaz bir öneride bulunayım;) 

Light Labneyi süzüp ,bal ya da pekmezle krema haline getirip aşağıdaki süslemeyi yapabiliriz=)

Resim eski zamanlarda yaptığım cupcake'den;






Etiketler: , , , , ,