Nostalji: İlk ay


Bir ay aslında çok uzun gibi gözükse de ,yemekten mutfaktan keyif alan,tatlı süsleyerek desarj olan bir kadının beslenme alışkanlıklarını değiştirebilmesi için çok kısa bir süreymiş! 

Şekeri hayatımdan çıkaramadım ,arada tatlı tırtıkladım,ufak tefek kaçamaklar yaptım ama  güzel şeyler de yaptım:) Neler mı?




1⃣AKŞAM YEMEĞİNDEN SONRA ŞEKERLİ ŞEYLER (MEYVE DE DAHİL) YEMEMEK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPTIM. 

 2⃣ÖĞLE YEMEĞİNDEN SONRA MEYVE-KARBONHİDRAT TÜKETMEYİ EN BÜYÜK KAÇAMAKLAR ARASINA KOYDUM.  

3⃣SAĞLIKLI YAĞLARI HAYATIMDAN ÇIKARMADIM ASLA SALATAMI YAĞSIZ YEMEDİM.  

4⃣HAZIR GIDA TÜKETMEMEK İÇİN ÜSTÜN BİR ÇABA SARFETTİM.  

5⃣SPOR YAPMAYA BAŞLADIĞIMDA HİÇ YARIM BIRAKMADIM. 

  6⃣HAFTADA EN AZ UÇ AKTİVİTE VE BOL BOL YÜRÜYÜŞ YAPTIM.  

7⃣ALKALİ MESELESİNE EL ATTIM. 

  8⃣SAĞLIKLI PROTEİN ALMAYA ÖZEN GÖSTERDİM.  

9⃣BİR ÇOK DEFA HAYIR DEDİM ,KAÇAMAKLARIMI BİLE GERÇEKTEN İSTEYEREK YEDİM. 

🔟 KAHVE VE ÇÖP GIDA TÜKETİMİMŞ SINIRLADIM. 

🔤Aslında 10 madde o kadar az ki ,her şeyden önemlisi ıgde takip ettiğim ,beni takip eden çok güzel diyetarkadaşlıkları edindim.
Kimi zaman motive oldum kimi zaman yanlışlarımı gördüm ve çok şey öğrendim.

Diyet yapmak hele hele aa şunda çok işe yaramış bunda çok işe yaramış diye başlayarak diyet yapmak kendimize yaptımığımız en büyük kötülük!

Sağlıklı beslenmeyi alışkanlık haline getirememek  her zaman başlangıçtan bir adım geriye götürüyor.

 Bu bir ayın bana getirsi sadece bu kadar değil tabi ŞİMDİ DAHA İNCE (-3 cm ) BİR BELİM VE SIKI VÜCUDUM VAR ;)

Hedef kilom olan 53 e hiç ulaşamadım en fazla 53.8 e kadar düştüm sonra yükselen bir ivmeyle 56 kg a kadar yükseldim ama asla başladığım noktada değilim,aynada gayet daha inceyim.bu yüzden benim vücut tipim için kilo hedefi yerine kas yağ  oranı hedefinin daha doğru olacagını düşünüyorum en kısa zamanda ölçüm yaptıracağım.Yeni bir ay için  hedefim daha çok spor neredeyse hiç şeker ve Vitamin destekleri xxx HEPİNİZİ ÇOK ÖPÜYORUM GÖZÜM ÜSTÜNÜZDE !SİZİN DE BENİM ÜSTÜMDE OLSUNNNNN;)

Etiketler: , , , ,