Yeni hedef: Bu Bahar Metabolizmalar Canlanacak!

"Bu Kış Yağ Yakıyoruz" hedefi bitti.
Yoğunluktan dolayı yeni hedefi oluşturuncaya kadar birkaç gün hedefsiz paylaşımlar yapmak çok tuhaf geldi.Sağlıklı yaşam hep amacım ama anladım ki bu minik hedefler de motivasyonun diğer adıymış!




Hedefin bittiği hafta ,yaşadığım yerde bir beslenme uzmanı ile görüşüp ölçümlerim için randevu aldım.
Hem sonuçlar hem de karşılaştığım güler yüz beni fazlasıyla motive etti:)

Tüm kaçamak ve ihmal ettiğim spor programına rağmen bu kış yağ yakmışım;

İşte Ölçüler;


(Bazal Metabolizma Hızı ile ilgili yazı için tık tık=)  )


Bir de bel 60 cm olsaydı daha ne isterdim...
Bel hedefime ulaşamamış olmamın ilk sebebi bana kalırsa sporu aksatmam.
Kış dönemi Metabolizmalarda normalden yavaş çalışınca (hipotiroid eğilimli bir vücudun tepkileri de söz konusu bende) beklenen sıkılaşmaya  kavuşamamam surpriz olmadı!
Bu yüzden yeni hedefte yatışa geçen metabolizmalarımızı canlandırıyoruz!!!

Hem beslenme uzmanımın önerileri hem de aslında hepimizin bildiği adımlarla yeni bir programa yelken açıyorum. 

Ve  kavuşmayı umdugum rakamlar:

























Aslında tüm hedeflerde izlenecek yol belli :


  1. Harekete geç!
  2. Sağlıklı Beslen!
  3. Kendini kurutma, suyunu iç!
  4. Kalbini kurutma , ruhunu besle!


Yine de elimizde bir program olsun Bu Kış Yağ Yakarken nelere dikkat etmişiz bir hatırlayalım hem de beslenme uzmanının tavsiyeleriyle revize edelim=)




 Beslenme planımda çöp öğünlerden (fast food ,işlenmiş gıdalar) kesinlikle kaçınıp tek tip beslenmeden  her besin grubuna dengeli bir şekilde yer vererek,hareketi bir külfet olarak görmeden keyifle ,isteyerek hayatıma dahil ederek bu programa sadık kalmayı başardığımda ilk haftadan farkı hissetmeye başlayacagım,daha zinde ve mutlu olacağım! BUNU DA AKLIMDAN HİİİÇ ÇIKARMIYORUM!

Etiketler: , , , , , , , , ,