Bu hafta Bitmeden...26.08.2014

Pinterest'te dolaşmaya,bilinçaltıma ilham pompalamaya bayılıyorum!
Artık her hafta ilhamlarımdan ufak bir kısmını ( ne kadar çok pinliyorum ve ne çok yeni şey keşfediyorum  tahmin bile edemezsiniz:) ) blogda da paylaşacagım:D






Yogalates'e başladıgımdan beri kollarımın çok gucsuz oldugunu farkettım oyle ki pozları olması gerektıgı gıbı yapamıyorum.O yuzden her hafta bir pozu tam anlamıyla  yapmadan gecmeyecegım .Bu haftakı bozumu da yıne pinterestten buldum!





Kabak ruloları hemen bu akşam soframda olacak!


Tatlı -Acı soslu köfteler içinse henüz bir planım yok aslında ,sadece çok iştah açıcı gözüktüler ,bayıldım.




Hafta sonu İstanbul'a ailemin yanına gidecegım!Bu karpuz Mojito'yu saglıklı bir şekle sokarak kardeşlerimle gece sohbetlerinde içmek için sabırsızlanıyorum.



Ve her İstanbul tatilinde oldugu gibi tabana kuvvet alışveriş yapacagım:)


Son Carobella içinse resmen 1 aydır beklıyorum hatta daha uzun suredır.Instagramda o kadar çok kişi o kadar çok mesajlar attı ki meraktan ölebilirim.Özelikle Şekersiz 30 gün ve sonrası için biçilmiş kaftan oldugunu soyluyorlar.







Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,