Yeni Hedef:Bahanemiz Yok!



Yeni hedef Sağlıklı Yaşamı ,hayat tarzına dönüştürebilmek için hazırlık tadında olsun diye düşündüm.

Çünkü ,sanıyorum en büyük problemimiz istikrarı sağlayamamak ve pes etmek.Oysa bazı şeyler hayat tarzına dönüştüğünde ;kilolar ,hastalıklar ve bir çok sıkıntı da zaman içerisinde azalacak ve hatta yok olacak.

30 Gün sonra kuş gibi hafif olacağız =)





İlk adım kendimizi mutlu etmek !



Özellikle kadınlar (hormonlarımız sağ olsun ) sevdiklerine gösterdiği özveriyi kendilerine çok fazla göstermiyorlar.
Mutlu Kadınlar=Mutlu Aileler ise her anlamda (Bedenen,Ruhen ve Zihnen)Sağlıklı Kadınlar da =Sağlıklı Aileler = Sağlıklı Toplum demektir .
O zaman özellikle biz Kadınlar bu Ay zaman zaman yaptığımız,yapmak istediğimiz tüm sağlıklı alışkanlıkları hayatımıza topluyoruz hedefimiz bu.

Benim aklımda olan maddeleri yazıyorum,lütfen sizler de ekleyin ✌️
( Bu arada tatilde aldığım kilolar için önümüzdeki hafta inatçı kilo programım a başlayacagım ,o da aklınızın köşesinde dursun)
#bahanemizyok yeni etiketimiz. (Instagram'da bu etiket ile takip edebilirsiniz.)
Ve hedeflerimiz;




Çok gibi gözükse de aslında kendimiz için yapabilecegımız basit ama güzel şeyler bunlar.Biz ucundan kıyısından bir başlayalım devamı geliyor.

.