Denedim...Braun Face

Son günlerde bu ürünü sosyal medyada görmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum.O kadar çok reklamı yapıldı ki araştırmasam olmazdı.

Gördüğüm kadarıyla kullananlar genelde memnun kalmış.Bildiğiniz gibi cildimde Roza (Rosacea ile yaşıyorum yazısı için.Tık tık!) var o yuzden sadece hassas cıltler ıcın yapılan yorumlar yeterlı gelmedi ben de alıp denemeye karar verdım,cildi benim gibi çok hassas olan ve bu hastalığa sahip olup ürünü merak edenler için de gözlemimi paylaşmak istedim.
Bu kış favorilerim diyebilirim.


Ürünün özelliklerini ve vaadettiklerini kendi internet sitelerindeki maddeler ile yorumlayacagım,böylece hem ürünü tanımış hem de başlangıcta benım de acaba bana uygunmu dıye merak ettıgım sorulara cevap bulmuş olursunuz diye umuyorum.


Öncelikle ürünün 3 çeşidi var ,810,820,830 özellik olarak birbirinden farkları yok sadece ekstraları var.Bu yuzden ben 810 aldım Media Markt'ta 143 TL idi fiyatı yanılmıyorsam.820'de yedek fırça,830'da da koruma çantası ,detaylı gosteren ayna vs varmış ama denemek için aldığım bir ürün oldugu için ,çok da ilgimi çekmedi.
Clarisonic ,Cliniq ile kıyaslayınca fiyatı çok uygun ,bu ilk artısı benim için .






"Braun Face tek bir cihazda, sadece ek parçaları değiştirerek iki tip bakımın birden keyfini çıkarmanızı sağlar.Yüz epilatörüyle yüzünüzdeki tüyleri kökünden alın veya yüz fırçasını kullanarak cildinizin gözeneklerini derinlemesine temizleyin"
Ürünü kullanmak gerçekten çok basit,başlıklar arasında çok rahat gecıs yapılabılıyor ve taşıması çok kolay!

Pil yeri ile ilgili bir çok eleştri olmuş ama ben gereksiz oldugunu dusunuyorum çünkü azıcık bakınca fikir yürütmek hiç zor değil ,ben sizi yormadan soyleyeyım urunun altındakı asprın gorunumlu yerı 5 kuruş ile çevirince pil yerı otomatik olarak atacak:) Bu arada tek kalem pil ile çalışıyor.Sarjlı olsaydı daha ıyı olurdu pil olayı benim için eksi hanesine eklendi.




"Çene, dudak üstü ve alnınızdaki tüyleri almak veya kaşlarınızı düzeltmek mi istiyorsunuz?
Tüyleri kökünden alarak 4 haftaya kadar pürüzsüz bir cilt sağlar"
Benim cildim çok hassas ,sarışın olsam da dudak çevremde ve kaşlarımda  epilasyona ihtiyaç duyuyorum.Üşenmezsem ip ile ama çogunlukla sir ağda ile, kaşlarda da ip-cımbız ile  halletiğim bu işlem tam bir eziyetti.Kıpkırmızı oluyordum ve cildim aşırı kaşınıyordu.sonrasında sivilce ve pütürler de oluşuyordu.
Kullanır kullanmaz bayıldım diyebileceğim tek özelliği epilasyonu oldu.Kullanması çok basit,epilasyon başlığı iki tarafa da dönebılıyor bu da şekilden şekile girmeden epilasyon ımkanı verıyor ki ,yüz oldugu ıcın cok hırpalamaması harika .Acısı iple aynı dıyebılırım.sir ağda kadar anlık değil ama cımbız kadar da acı vermıyor.Kırmızılığı çok az ve bende hiç kabartılar olmadı.Dudak üstü ve kaşlarımın üstündeki ince tuylerı çok rahat topluyor daha sonra kalan kaşları cımbızla duzeltıyorum.Benim için harika oldu.Ama bahsettiği gibi 4 hafta bir pürüzsüzlük yok,tüyler kalınlaşmadan normal seyirinde 10 günde belirginleşmeye başladı.


"Yüzünüzü elle temizliğe oranla 6 kat daha derinlemesine temizleyin"
Benim yüz temizlğinde fırçalara merak salmam Watsonslarda satılan minik silikon pedi almamla başladı.Gerçekten el ve jel ile yıkamaktan çok daha etkiliydi.5 TL olan fırça buyuk fark yaratırken sorunlu cılde sahıp bırı olarak çok umutlandım açıkçası.Yorumlarda okudugum ,makyajımızı super temızlıyor resmen fondoten aktı falan demişler .Ben de hıc oyle bır sey olmadı cunku ben zaten makyajımı once ,temızleme mendıllerı ve makyaj temizleme suyu ile temizliyorum.Biraz sevindim cildimi temizlemeyi öğrenmişim.
Ürünler ilgili konuşulan olumsuzluklardan bir tanesi de Clarisonic fırçanın titreşimle temizlik yaptıgı bu fırçanın ıse döner başlıklı oldugu idi.Ama ben tahrip edici bir dönme farkedemedim ,yani galiba bu fırça tam dönmüyor titreşimli de.
Silikon fırçadan çok daha sert o yuzden çok bastırmamak lazım,başlık kendı kendine işini görüyor zaten.10 günü aşkın süredir kullanıyorum,güzel temizliyor ama açıkçası gözeneklerime siyah noktalarıma etkisi olmadı.Zaten bu tarz urunlerde sureklılık önemli.O yuzden 3 ay sonra bir guncelleme eklemeyı dusunuyorum.

"Derin gözenek temizligini, duş rutininizin bir parçasi haline getirin Braun Face %100 su geçirmez olduğu için banyo esnasında cildinizi hiç sorun yaşamadan nazikçe ve derinlemesine temizleyebilirsiniz."

İşte bu konuda benden eksi aldı ama ürünün suçu degıl tamamen benım pintiliğim yuzunden:D Ürün minnacık o kadar hassas gozukuyor ki 5 TLlik silikon pede davrandıgım gıbı davranamıyorum haliyle oyüzden duşta sadece 1 kere kullandım,silikon pedi kullanmaya devam edecegım galiba.



 Cildteki ölü hücreleri ortadan kaldırarak, canlı hücrelere yer açabilir ve cildinizi kremlerinizi veya losyonlarınızı daha iyi emebilecek şekilde hazırlayabilirsiniz. 
Bu konuda gerçekten başarılı cildimin serumları vb.daha çabuk emdiğini ve pürüzsüz oldugunu soyleyebılırım.



Dermatologlar tarafndan test edilen bu ürün hiçbir sürprize yer bırakmaz ve hassas ciltler için bile uygundur. 

Ve geldik sonuca... Hassas ciltlere uygun ve sürprizsiz mi?Bence fırçanın bir zararı yok,tedirgin edici kızarıklıklar (bıraz kızarması kan dolaşımı nedenıyle çok normal ) aşırı kuruluk yapmadı ama epilasyon başlığı kesinlikle hassas cıltler ıcın harika!.Uğraştırmıyor kızartmıyor geregınden fazla tahrıp etmiyor. 

Ürünle ilgili ilk izlenimlerim bu şekilde,kesinlikle pişman değilim ,Clarisonic alsaydım belki çok daha iyi bir fırçam olacaktı bilemiyorum denemediğim için.Ama Braun face 'de kesinlikle iş görüyor.Ve Braun kesinlikle bu kıl tüy işinden anlıyor:D Hassas cilde sahip oldugum için şu anda kullandığım epilasyon yontemınden de vazgecıp uygun bir zamanda Braun Skin Spa 7'yi denemek istiyorum.
Sevgiler ÇAĞLA

Etiketler: , , , , , , , , , , ,