Yeni Hedef ! 90 Gün Mutlu Anne...

Iste yeni Programım💕
DDMutluAnne!
Keyifli bir 9 ayin ardindan Cansinima kavustum:)
54.7 il baladigim hamilelik seruvenime 74 lerle veda etim:)




Son haftaya kadar surekli yoga yaptim


Dogumdan 3 gun oncesine kadar hala cok aktif ve hareketliydim oyle ki bebek kinasinda saatlerce gobekler attim.

Hamileykende Lohusaykende en cok sakınmaya calistigim sey hep stres oldu ,o yuzden rahat davrandim ,yedim ictim😊

Ama artik yavas yavas bir duzene girme zamani geldi.Tabi yine onceligim huzurlu ve mutlu olmak o yuzden hedefimin icinde bir "fit" ibaresi yok.Olmayacakta cunku acelem yok👍



Bu benim iyilesme programim olacak ;sezaryen dogumun etkileri ,hormonel degisiklikler ,fazla kilolar yavas yavas ama kalici sekilde azalarak gidecek.Cunku simdi en cok kucagimda minnos icin şukretme ve keyfini cikarma zamani💕

Dogumdan sonra gercekten cok mesaj ve mail aldim ,bir cok hikayeye ortak oldum ,kimiyle yeni seyler ogrendim kimine uzuldum kimine de cok sinirlendim.Tum bunlar programimi sekillendiriken bana ilham oldu.

Dogum sonrasi gercekten anneye destek olunmasi gereken ciddi bir surec.
Ozellikle sezaryen dogumdan sonra insan ne yapacagini bilemiyor ,spor yapmaya niyetlenmek ayri bir kaygi niyetlenmemek kilolar yuzunden baska bir kaygi bir de bu siralarin modasi sezaryen dogum yapan ,mama veren annelere ikinci sinif anne muamelesi yapilmasi ,sut var mi yok mu kaygisi ,uykusuzluk ister istemez yipratiyor.

O yuzden onceligim Mutluluk:)Yani haziranda bikini giydigimde bir Adriana Lima olmasamda icimin guzelligi yuzume vurmus olmali😂

Bu hafta tum adimlarin detaylarini paylasacagim 4 Nisan'da da hafta hafta temposu artacak 90 gunluk programima baslayacagim.

Detaylar icin beni instagram diyettedegilim hesabimdan da takip etmeyi unutmayin:)

Etiketler: , , , ,