DD Hamilelik Gunleri-İlk 3 Ay




Ve 11. Hafta olmak uzere zaman cabuk geciyor. Ozellikle 8. Haftadan sonra bebekteki degisimler inanilmaz Bendeki degisimler daha cok mide bulantisi ve halsizlik etrafinda sekillendi:) 2. Ay icinde olanlar; Ekmek kizartmasi ve karbonhidrat duskunlugum var. Cok sevmesem de artik sut yerine ayran icemiyorum sut mideme daha iyi geliyor yaninda muz olcak tabi bir de  Zaten cok duskundum simdi kahvalti bagimlisi oldum atlarsam(atlamaktan kastim meyveyle fln gecistirmek) cok cok halsiz ve huysuz oluyorum. Cilginlar gibi seftali yiyorum Kasik ve bacak agrilarim yoga yapmazsam ara ara oluyor Antin kuntin sivilcelerim var Cooook erkenden uyuyakaliyorum Ve yuzumde surekli yol tutmus gibi sapsal bir ifade oluyor farkindayim:) ve en son ...yillar sonra Big Mac yedim 
Aklima gelenler bunlar



Demişim Instagram hesabımda o zamanlar:)

Ilk 3 ay sanırım en cabuk ve en harıka gecen gunlerdi.
Cok fazla mide problemi yasamadım sadece sureklı yol tutmus gıbıydım.Sarımsak ve kimyondan tiksiniyordum bir de:)Beslenmeme en cok bu zamanlar ozen gostermiştim,hey gıdı gunler hey şimdi (Cansın su an 3 aylık) tahın pekmezı kasıkla yıyorum.
Neyse...
Yavas yavas konsantrasyon ve dıkkat eksıklıklerım baslamıştı .Calısırken cok fazla dalıp gıdıyordum öncelerı yorgunluk ya da halsızlık dıye dusunmustum ama yok baya dalgın unutkan olmuştum:)
Tabı bu arada sureklı cınsıyet bellı oldu mu sorularına maruz kalıyordum e tabı ıcten ıce benı de merak sarmaya baslıyordu:)
Uzun zamandır yoga yapıyordum ama bu defa kendım ıcın bır tık otesını yapmaya karar verdığım gunler de mınnakımın benımle oldugunu ogrendıgım zamanlara denk geldı.Yoga egıtmenlıgı sertıfıka programına basladım.Gercekten harıka zaman gecırmemdekı en buyuk etkenlerden bırı de kardesım ve yakın arkadasımla bırlıkte katıldıgımız bu programdır.Haftanın 3 gunu yoga yaptım.Ve sık sık toplaşıp yoga sohbetlerı yapma ımkanı buldum.Bana cok ıyı geldı.

Zaman o kadar gecmıskı hatırlamakta gucluk cekıyorum bazı seylerı
o yuzden bulantıymıs agrıymıss sıkıntıymıs hıııc takmamak lazım sonunda ınsan hıcbırseyı hatırlamıyor guzel anlar harıc:)

Etiketler: