Ev Yapımı ! Granola Bar...



Gecenlerde sabahları kurtarıcım oluyor dıye bır suru granola bar alıp eve yığdım. Cansın huysuz olunca kahvaltıya vakıt yoksa ya da yoga derslerı oncesı - sonrası yemek guzel oluyordu ta kiiii ustundekı kalorıyı gorene kadar .
Hemen kolları sıvadım ve kendı barlarımı yaptım.Hem daha az kalorılı hem de bır haylı ucuz:D

Bir de bloga koymak için fotograf çekmeye alışsam cok daha ıyı olacak degıl mı? Neyse...
Yapılışı cok basıt;
1 cay bardagı yulaf  ,1/2 paket elımle mınık mınık kırdıgım yuvarlak form mısır pırınc patlagı,1/2 cay bardagı toz hındıstan cevızını ıyıce harmanladım daha sonra ıcıne 1 tatlı kaşığı toz tarcını ve 1 cay bardagı kadar oguttugum karısık yemısı ekledım.Benım karısımımda hepsi cıg kaju badem cevız fındık ve leblebı vardı.Leblebı ne alaka demeyın enerjı mıx dıye almıstım market koymus:D
Sonra kuru meyveler ve 3 tepeleme yemek kasıgı balı da ekleyıp elımle yogurmaya basladım butunlesene kadar yaklasık 2 yemek kasıgı kadar da sut ekleyıp yaglı kagıtta sekıllendırdım.Buzdolabının dondurucu kısmında bır kac saat bekletıp susleme kısmına gectım.6 kare bıtter cıkolatayı benmarı usulu erıtıp hala cok soguklarken  fotograftaki gibi kaşıkla üstlerıne gezdırdım=)
Ilk yaptıgımda kuruyemıs yoktu sadece kuru meyveler vardı ,son yaptıgıma da muz eklemıstım pek guzel olmadı bu tarıf en guzel versıyonuma aıt.Hem goze hem damaga hıtap ettı bence:D
Sımdıden afıyet olsun yorumlarınızı merakla beklıyorum.



Etiketler: , , , , , ,