DD Kendin Yap!Hindistancevizi yağı ile mobilya bakımı...


Sonra

Once

Malumunuz yeni eve taşınıyorum, temizlik ,tamirat, tadilat ,dekorasyon işleriyle de baya bir haşırneşirken bir kaç tane işe yarar post yapayım dedim.

Yemek alanındaki masamızın malzemesi cilasız ahşap ve  zaman ıcınde baya bır yıpranmış , bardak ızlerı oluşmuş.Kısa bir araştırma sonucunda bu tür sorunlar için hindistancevizi yağının harika oldugunu öğrendim ve hemen denedim.Gerçekten basit bir uygulama ile  sonuc harika.



1-Once masayı kuru bir bezle iyice sildim



2-Katı formdaki hindistancevizi yağını ahşap yuzeyın heryerıne peçete ile iyice yedirdim ve emmesi için biraz zaman tanıyıp üstünden bir kere daha yağladım.


SONUÇ: Mutlu izsiz bakımı yapılmış bir masa:)


Aynı uygulamayı tüm mobilyalarıma yapmayı düşünyorum ,










Etiketler: , , , , , ,